Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Tuesday, March 15, 2011

BERKENAN? TACKLE! DAN KAHKAHKAH!!!!! ini dia tips cinta dari Aku....

Kebanyakkan aku tengok kawan aku skarang ni ramai betul yang ade masalah tak tahu nak tackle awek...Kadang-kadang aku tengok ade yang terlebih memberi ayat poyo smpai si awek tu menyampah. Dan ade kadang-kadang yang jenis terlampau romantik sangat la deyh! Sampaikan awek tu terasa nak termuntah. Ok la, aku tau la kan aku ni bukannye romantik sngat...awek pun cukup-cukup makan jerk. Takde ar hot macam model pe sume kan...tapi aku nak type kt sini ialah berdasarkan pengalaman aku...hahahaha korank try la kt rumah korank..mne la tau menjadi ke..then jom kite start tackle awek

1 - First  step is, korank kena kenal jenis awek yang korank nak tackle tu. Awek yang jenis rock ke, jenis emo beremosi ke, jenis yang sentimental ke, jenis yang sempoi ke, bohsia ke, pelacur ke, korank tibai ar anak luar nikah pun ape aku peduli asalkan korank dapat. Korank pastikan jenis awek tu, kalau yang jenis minat rock...ko jerumuskan diri ko dalam muzik rock. Kenali band-band rock, subgenre dalam rock. Then kalau kau tackle dia, baru la ada topik sikit nak berbual. Tapi ingat, jangan ar 100% get into conversation yang semata-mata muzik rock jer...ingat, budak pompuan tu rock ke, hardcore ke tapi dalam hati still lembut tau....ingat!!!!

2 - Yang ni paling penting...tersangat penting!!! Pastikan korank siasat dulu, awek yang korank nak tackle tu ade boyfren x??? Kalau xde korank boleh drive thru je..kalau ade aku nasihatkan baik korank jangan tunjuk lagak nak jadi hero la..kan tak pasal-pasal korank kena makan buku lima...ingat!!!

3 - Katakanlah yang korank ni jenis keras kepala...hempuk dengan batu nisan pun tak pecah-pecah lagi. Kena boom nuklear pun still sama...korank still nak tackle awek tu walaupun korank tau yang awek tu ada bf dah...ok fine tu pilihan korank. Tapi aku nasihatkan korank harus lebih cool, hebat daripada bf awek tu. Kalau bf awek tu ada beskal, korank pastikan korank ada moto. Kalau bf awek tu anak dato..kau pastikan kau ni anak raja....

4 - Buang perasaan malu tu...tapi jangan ar jadi jenis yang tak tau malu pulak. Parah nanti jadi kan...korank try dekati awek tu..takpe, kalau kau rasa cam awek tu senyum-senyum je tengok kau, kau jangan ar terus cakap yg awek tu jatuh cinta kt kau..tu belum tentu lagi bai... Then ni yang aku perlu tekankan sangat, jangan suruh kawan kau mintak number henpon awek tu..awek suke lelaki yang gentleman...kalau kau suruh kawan kau mintak number..otomatik terdetik lam ati awek tu kaw ni jenis yang pengecut...

5 - Jangan mengalah. Tak semestinya awek tu jual mahal maka ko perlu undur diri. Awek tu menolak cinta ko..ko tak perlu cakap ok la saya block FB awak atau pape je..awek tu bukannya benci ko, tapi dia sengaja uji kau..nak tengok sejauh mana ko kejar diri dia...kalaulah kau dah undur diri pada permulaan, memang sah dia akan cakap kau takkan bersungguh-sungguh cintakan dia nanti..so ingat, kalau awek tu jual mahal, bukannya maksud dia tak suke kaw..tapi dia nk tgk kau sungguh-sungguh tak nak dapatkan dia...

6 - Kalau awek tu rapat dgn kaw maybe sebagai teman tapi mesra..kau start bagi hadiah special untuk dia..macam hadiah ke...music box ke...coklat ke..ohhh kt sini nak bgi tau..awek memang suke coklat, tak kire ar coklat harga 20 sen pun..awek memang suke coklat..kalau korank jumpe awek tak suke coklat, arghhh tu bohong punye...dia tetap suke coklat, maybe dia tak suke coklat yg terlampau berlemak so dia ckp ar dia tak suke coklat...then jangan bagi bunga terlalu banyak...

7 - Law awek tu tolak pemberian ko tu..jangan kaw buang hadiah tu. Kau tinggalkan je la dalam beg dia ke...depan umah dia ke...lam mailbox dia ke...paling2 tahap miskin, kau snap pic hadiah tu then upload dalam facebook astu tag dia kt pic tu...tu menunjukkan kau berusaha untuk dapatkan dia ......

8 - Awek suke movie yang ada love dan humor. Skali skala jer awek suke cite perang...tu pun tetap ade unsur cinta macam cite Pourl Habour ke sume tu....cite humor ni plak mesti diselitkan dengan unsur cinta macam filem Zombieland ke...American Sweetheart ke.. ape je la...korank pilih yang bagus2..ingat (LORH...LAGU FEVERET AKU..SECONDHAND SERENADE - FAR FOR YOU..AKU NAK LAYAN JAP)..hehehe aku sayang kau ATYN FITHRAH!!!! opsss...hhahaha

9 - awek jugak suke something yang love n humor...2 unsur tu mmg penting lam cinta. Korank start buat cite pape je yang buat dia tertarik. Nescaya awek tu akan share something with you. And that the big point lam jalan untuk dapatkan dia.

10 - HAHAHA maka dengar bangganya korank dah berjaya tinggalkan kesan lam hati awek tu...korank nak awek tu kan??? Step mesti cepat, berkesan, dan mendalam. Kalau step2 kt atas tu berjaya, mmg sure la awek tu open bgi number henpon die kt kaw....ko boleh mengayat dia camni

--"Ni number phone I, kalau ade mse pape hal ke contact la I k"

--"Eh you ad number phone??? Maybe we can contact each other"

--"Minggu ni I ngat nak tengok MOVIE tajuk dia ****, law U nak ikot call la I...ni number I"

dan yang paliing berkesan ke atas diri ku adalah...heheheheh iaitu send gambar kt phone awek tu...semacam aku send wallpaper cite Spiderman 3 kat phone sorang awek tu, then awek tu sangkut tp aku xnk..just wanna be fren dgn dia hehehehe (aku suke jual mahal sebab aku fuck love)...

11 - kalau awek tu xnak bagi jugak number dia..korank jangan ar paksa...awek tak suke dipaksa, sebab pompuan mmg tak suke dikongkong....then korank sabar ar...kalau korank paksa..99% sure korank takkan dapat langsung number dia...

12 - Dan yang paling berkesan tpi ada risiko tinggi adalah pergi kat awek idaman kau tu...cakap kt dia "U, U cute la..lawa..I dah lama jatuh cinta kt U..tp I takut sebab muka I macam sakai...U, kalau I cintakan U...U marah x??? Kalau I ajak U couple,, U trime x???" pergh mmg sah awek tu terkejut...ingat! Awek suke lelaki yang gentleman dan jujur...ayat tu biasanya aku guna dan mmg betul2 berkesan...percaya lah...aku terus terang je kt awek yg aku suke..

13 - Then kalau awek tu xnak kt ko jugak...susah pe..kaw cari je awek lain..bersepah kt luar tu...ok???

(Tips - kalau korank nak ikut cara aku ni, korank ikut je la..kalau xnak sudah..tp kat ruangan tips ni aku nak bagitau..sebelum takcle awek tu, aku selalu buat2 rapat then kawan dgn dia...aku tengok sama ada reaksi dia positif ke tak..kalau positif maknanya aku boleh kawan dgn dia..then kalau aku tnye pasal bf dia ke ape ke..kalau reaksi dia negatif..maknanya dia tak suke dan jangan teruskan soalan tu...korank maybe buat dia menyampah dgn korank...then ingat..kalau terkaman mata kau setajam mata aku sampai awek boleh cair, time ckp dgn awek tu..ko pandang tepat ke mata dia..kalau dia menunduk ke bawah..hehe mknenye dia malu, then kalau dia tunduk smbil snyum..korank ada chance la tu....)

ingat...ini berdasarkan pengalaman aku....hhhehe ok gua chow dulu....pesanan terakhir aku ialah...majulah Punk untuk negara..we are all we have...bye2

No comments:

Post a Comment