Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Friday, March 18, 2011

I HATE MYSELF AND I WANNA DIE

Aku benci diri aku...daripada dulu lagi spatutnye aku kelar tangan aku. Hari tu, aku dah kelar tangan aku kt skolah. Then kena lapor kt cikgu, hari ni....buat hal pulak. Salah ke aku nak luangkan masa dengan mak bapak aku. Buat ape ade mak bapak kalau tak luangkan masa bersama diorang, baik diorang mati je! Aku nak luangkan masa dengan diorang, tp kenapa diorang maki hamun aku. Bila aku ajak kuar je terus diorang bisu...buat bodoh...dan kalau aku desak diorang terus maki hamun aku. Damn! Salah ke! Aku kadang2 macam nak lari dari rumah..balik kampung. Tak pun aku stay kt KL dengan kakak aku. Salah ke aku tnye korank aku nak luangkan masa dengan mak bapak aku? ARgh! Korank takkan paham perasaan aku. Jangan try ckp yg korank paham perasaan aku. Sebab hanya Allah je yang paham perasaan aku. Ye, aku rase sedih. Aku rasa macam nak meletup. Aku rasa marah. Aku rasa dendam. Semuanya bercampur. Dan bentuk perasaan tu kadang-kadang mengubah aku jadi jahat. Sampaikan aku brani tumbuk awek aku sebab die curang...ye. Aku tak nak buat sume tu. Tapi kenapa orang cari pasal dengan aku...aku setia tahap gaban dengan awek aku. Kalau takde kredit, die send mesej suruh belikan. Aku sanggup redah hujan nak beli kredit untuk die. Kalau dia deman, aku suapkan ubat kt mulut die. Tapi sampai die untuk curang dengan aku. Mane aku tak marah. Tumbuk, kick tampar..again..aku buat hal smpai cikgu panggil. Everyone cakap aku jahat, kejam, dayus dan tak berhati perut. Tapi diorang tak paham ape yang aku pikir. Diorang tak berada kt situasi aku...diorang hanya pandai bla bla bla...argh Pukimak sial korank! Pegi mampus ar! Korank pernah ke couple then awek korank curang! Korank yang curang ade ar!...aku pernah couple 5 kali...5 kali tu jugak sume awek aku curang..aku tak pernah curang..aku tak pernah mintak break dengan awek. Tapi kenapa sampai ati awek aku buat aku camni....aku sial!

Aku marah...dan aku rasa macam aku nak bunuh die. Cikgu kaunseling aku cakap, aku adalah paradoks yang merosakkan manusia. Tapi sape yang cipta sifat aku ni??!!! Korank jugak! Korank yang ubah aku jadi jahat. Korank yang desak aku! Aku tak nak sume ni! Aku tak nak tak nak tak nak! Korank slalu cakap aku ni giler cinta...tpi sebenarnye tak! Aku nak diri aku disayangi...aku nak diri aku bebas luangkan masa bersama dengan orang yang aku sayang...tak jumpe depan mata pun tak kesah asalkan dapat dengar suara. Family aku tak bagi sume tu, sebab diorang sibuk dengan urusan diorang. Bila aku ajak kuar, diorang xnak! Maki aku..ckp aku menatang pe sume! Then bile aku ganti kasih sayang keluarga dengan kasih sayang dari sorang yg bergelar awek, awek pulak curang! Everybody make me crazy! Fuck! Why! WHY! WHY!!!!!!!!!!!! Ape yang korank tak puas hati dengan aku! Aku slame ni slalu jerk respek orang, aku tak pernah buat jahat dengan orang! Tapi korank mengubah aku kepada setan! Korank yang cipta setan ni! Then korank nak hapuskan ciptaan korank ni! Tu dah terlambat...aku pulak yg aku hapuskan korang satu persatu..sumenye tk paham perasaan aku...

Sampailah datangnye die...adik yg aku sayang. Die berjaya buat aku senyum untuk kali pertamanya setelah aku kecewa..sumpah demi Tuhan aku cakap, dalam tahun ni...aku senyum skali je dan ini hasil daripada dia! Dia buat aku gembira. Tapi aku tak dapat miliki dia...tp ak x kesah asalkan ade die...tp smpai bila??? Satu hari nanti mesti dia ada bf dan saat tu die takkan tumpukan aku lagi..mesti dia akan lebihkan bf die pulak...so aku??? Aku akan alone buat skali lagi....alone...aku benci diri aku, aku tak tahu dugaan ape yang Allah bagi kt aku...dugaan ape??? Aku tengok kawan2 aku, ade yang lesbian, gay, minum arak, merempit, tak sembahyang...takde pulak dugaan sebegini rupa...daripada aku skolah rendah smpai sekarang..dugaan tu tak pernah berhenti...kenapa! Dah 22 kali aku kelar tgn aku..then sume orang cakap aku giler!??? So hantar ar aku kt hspital giler!!! BABI KORANK!!! KORANK TAK PERNAH PAHAM PERASAAN AKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!




No comments:

Post a Comment