ApA2 Jerk

Loading...

Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.
There was an error in this gadget

Monday, December 6, 2010

SayaNG..Ko BukanNYa PenGhAlanG AKU!!!!

Aduh, mak aku pun takde gatal-gatal nak halang aku dari buat benda yang aku suka. Ni la awek, mula-mula marah aku mabuk.. Ok aku tak kesah sebab tu memang memudaratkan diri aku pun. Lepas tu marah aku pakai lambang salib terbalik. Ok sebab ramai orang ban aku dan cop aku sebagai murtad padahal tu lambang anti-kristian..ni, marah aku dengar lagu hardcore plak atas alasan lagu setan. Abis ko nak suruh aku dengar lagu pe? Baby, baby ,baby daripada fuckin raja youtube Justin Bieber??? Wey ko bukan mak aku nak halang-halang aku dari buat benda macam ni. Telinga aku, jiwa aku ikut suka hati aku la nak dengar lagu hardcore pun ko sibuk pesal? BREKMOK!!!




1 comment: