Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Saturday, May 7, 2011

c0kelat BaSiii for L0q FazLin

Hah!! Tudia awek cun--- peewiiiittttttt!!!!!!! Hah, hari ni aku nak gitau kat korang sume, budak ni body chantek, rambut pergh macam apa tu, Scene Queen, Kiki Kannibal ataupun Kittie Kannibal, ntah ar aku dah lupe. Bibir mekar comel, kalau die jadi teddy bear aku, dah lame aku ganyang puas - puas (alamak! terlebih sudaaa), dah la bibir mungil comel, ditambah pulak dengan snakebite.. fulamak, kaw memang hot la Fazlin. Eh2, silap.. FAJELIN. Hah tudiaaa.. dia datang, dengan lenggang lenggok nya.. Loq Fajelin aku perkenalkan kat korang.
Dia ni, walaupun terdetik lam hati aku nak usha dia, tapi aku lebih anggap dia sebagai kakak aku je. First aku suke tentang dia ni, sebab rambut dia lawa. Macam scene queen da,, ape tu?? Kiki Kannibal ke Kitty Kannibal, entah aku dah lupe ar... rambut die memang lawa, kalau kau suruh aku bandingkan dengan Fouziah Gous yang dikatakan rambut paling terlawa sekali, aku tak bagi chan ar. Rambut Loq lagi hot bagi aku. Tu bab rambut, yang lain pulak aku suke tentang dia ialah bibir dia. Bibir dia perghhh sekali aku tengok, cairrrrrr... hahahaha. Bibir dia chomel ar, kecik2 molek je aku tengok. Bibir baby la katekan. Pink gitu. Maknenye tak isap rokok ar ni kan kan kan??? Betul tak Loq?? Kau tak isap rokok kan??? Bagus ar, jangan kau ikut si budak sorang tu, macam kau jugak tapi isap rokok (ngutuk sedap je aku kan). Dah la bibir tu chomel, ditambah pulak dengan snakebite. Lagi lawa aku tengok. Then yang aku suka lagi tentang dia ialah style permakaian dia. Sekali pandang macam emo, dua kali macam scene, tiga kali macam indie, empat kali macam macam ar aku tengok. Style permakaian dia kan, aku tengok kat kawasan Dungun ni haish, memang jauh ketinggalan ar. Loq lagi da best bagi aku. Disebabkan cutting badan dia kecil molek, so takde ar masalah nak style style ni. Law kat kawasan Dungun ni, body macam balak pun tetap pakai baju ketat...


sorry Loq Fajelin, sebenarnye nak mintak
kebenaran amik pic ni. tapi anda sudah off
hahahaha <3

Dan lagi aku suka tentang dia, cara dia posing snap pic tu. Pandai ar, ntah gune kamera ape pun aku tak tau.. haish Loq, kaw buat aku giler bayang kat kau neyhhhhhh... kalau aku usha si Loq ni, dan Loq sangkut kat aku, sumpah aku tak lepas... kalau ikut cakap budak2 Terengganu kan ---> TOBAK AKU DOP LEPAH! KEKOK! <--- hahahaha!!!!!! Gabba Gabba tol aku ni kan??? Tapi kan bile dok pikia balik ar.. aku ni bukannye hensem pun.. soooo --> sabooor je la...

inilah
L0Q FAJeLiN





dan satu lagi yang aku suka tentang Loq, hahahaha dia pun mintak Skateboarding macam aku.. wink2

the biggest ship that I've made for you Loq, is FRIENDSHIP.
Don't let's our friendship die... i love you, Loq
^_^

No comments:

Post a Comment