Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Tuesday, May 3, 2011

KEBOSANAN

Di saat aku bosan kat sekolah, dan disebabkan Cikgu Zaleha Hasnah, cikgu mata pelajaran sivik aku tak peduli kat aku, aku bersama Sophie, Aien, Fykah, Amir pun lepak ar kat luar kelas. Menunggu musuh kitorang (Pengetua) menaiki tangga dengan penuh drama.... time lepak2 tu, aku terlihat lah Natasha dengan Sophie bermesra - mesra. PErgh jeles baii (Natasha ex aku)... tapi biarkan je la. Dah ade yang baru buat la cara dah ada. Buat pe kenang masa yang lama. Then dalam kebosanan tu jugak aku melukis kasut aku. Bile balik rumah aku tengok, ok la jugak. Ramai yang puji kasut aku ni ada unsur - unsur 'cute' hahahaha''' actually sebab ade kartun 'domo' jerk.. sebab tu diorang pujji... kalau aku letak Spongebob ke, mesti cikit je yang puji... tengah syok aku melukis dan lepak dengar gossip - gossip panas dari kaum pompuan ni, si Leeya wat wat suspen mari terjah kitorang cakap pengetua on the way nak kill kitorang... aku pun ape lagi, pecut macam marathon masuk kelas.. Cikgu sivik aku still buat muke bodoh jer bile kitorang masuk dalam kelas. Langsung tak tanye mane kitorang menghilang... aish, cikgu makan gaji buto... biarkan je la, aku pun tak belajar gak kalau dia mengajar. Asyik tido lam kelas je. Bile masuk dalam kelas, aku pun buat la muke suci. Ala muke baik katekan. Muke skema. Kasi ketatkan sikit tali leher tu biar nampak macam pelajar terhormat. Bile pengetua lalu, aku pun bagi salam.haahahha damn! Pengampu betul aku ni kan.. ala biasa la, tabiat, orang nak hidup katekan. Dalam kebosanan yang terlampau amat tu, aku sambung balik melukis kasut ni. Natasha buat hal pulak dah.. Menyemak mintak kasut dia dilukiskan jugak. Nyemak tol budak pompuan tu, kalau la aku ade senapang, dah lame bersepai aku tembak... Sophie yang bertindak sebagai kawan baik aku pun buat - buat la bercakap dengan si Natasha ni, aku pun sebenornye malas la layan si budak Natasha ni. Lawa pun memang la lawa. Hot pulak. Muke macam anak kacukan Cina Melayu walaupun gigi dia tu sikit sikit jongang ar. Tapi bagi aku ok ar. maintain cute katekan...

Balik rumah, terus aku on facebook. Check notification aku, line tenet memang problematic sikit ar. Nasib baik aku sempat dengar dua lagu kegemaran aku iaitu Ska P : Intifada dan Joanna & C.O: Aku Pelangi.. law tak aku kapak broadband celcom ni. Ape yang menambahkan kebosanan aku ialah, aku call awek aku, ajak kuar. Die buat hal pulak dah. Cakap tak nak, busy. Amikaw.. biarkan je la. Maybe dia betul betul busy agaknye. Ala lagipun selama ni bukannya dia tak luangkan masa dengan aku. Hmmm adat orang bercinta. Kenalah faham ssama pasangan.. Jadi aku pun main la tenung tenung dengan siling bilik aku ni. Then kekasih lama aku Waniey send mesej kat aku

"Hey bie, pe kabar. Sombong skarang ni noohhh"

Aku pun buat bodoh je la. Sebenornye memang aku tak nak balas, sebab aku takde kredit. Kalau ade kredit pun haramm aku nak balasnye. Buat nyemak jer pompuan camtu. Alahai, bilelah aku nak kahwin. Pernah jugak aku terpikir nak ada family, hidup senang, heppy.. tapi takkan ar sume tu pakai air liur je. Mesti la duit baiii.. sekarang ni gaji kerja aku pun cukup cukup wat beli pakaian aku jer.. yang lebih tu pun aku buat belanja awek aku je... family aku??? Harammm aku nak belanjanya.. hahah berdosa nye la aku ni kan? Tapi memang betul, aku jarang belanjan family aku sebab bagi aku diorang lebih berkemampuan dari aku. Hah sekarang, Cikgu Ziad, cikgu mata pelajaran seni aku pulak bagi homework yang susah. Iaitu buat anyaman. PErgh bai aku benci seni anyam anyam ni.Kalau melukis, paint water colour. Aku memang ade kelas bab tu,tapi bab main tikar - tikar ni aku memang capdush sikit. Kolaj pun aku dah cerewet inikan pulak nak buat tikar. Tikar bukan sebarangan tikar budak2 tu.. ini tikar bercorak macam tikar real punye. Susah giler babi... so aku pun tangguh la sampai sekarang satu pun tak jalan.. Lusa cikgu dah nak dah. Kalau tak siap cikgu nak bagi 10 rotan. PErgh! 10 bai.. bukan kat punggung.. but on the hand.. nampak gayanya, sampai sini je la riwayat hidup aku. tapi takpe, biarkan, aku pun dengan senyum aku pergi lepak depan umah. Hahahaha sikit tak masuk masalah dalam kepala aku ni. Ala biasa la, lelaki.... ok la, sekaraang dah pukul 5.20 pagi. Pukul 6 nanti aku kena bangun pegi skolah pulak. Bagi la aku masa nak tido walau sekejap. ok la guys, assalamualaikum...

challobette....

No comments:

Post a Comment