Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Saturday, May 7, 2011

Sabooor je laahhh

Ini hari ar, ramai betul orang langsi sama gua. hahaha (ckp slanga sikit). Tapi memang betul, hari ni ramai betul orang langsi (berlagak) dengan aku. Naik fed-up aku. First dengan jiran aku, seorang minah gabba-gabba yang kepoh, sibuk dengan gossip sana sini. Aku ingatkan, Leeya rakan sekelas aku tu lah ratu gossip yang aku kenal, rupanya yang ni lagu laju. Mengalahkan broadband celcom aku. Internet pun tak loading selaju giler gaban ni. Dah la mulut kepoh, buka rahsia orang sana sini, dia buat bising pulak dengan geng geng diorang kat belakang rumah aku. Ape nak buat, sabor je la. Manusia, apa boleh buat. Nasihat hari ni esok diorang buat balik. So aku pun sound la kat diorang ---> lu langsi! Lu mati! hahahaha

Dan yang paling tak tahannye lah kan. Time aku baru balik daripada beli roti n jenjalan ngn 'bunny' aku, ade la couple rempit ni main willie moto sebelah aku. Maklumlah, aku ni naik wespa moden bernumber T** ***** jerk. Die pulak moto Ex5. Awek pulak hot, Rambut kaler - kaler gaban, pakai baju sendat sendat. Bunny aku ni pakai tudung jerk, so dia rase dia nak ar tunjuk hebat dia kat aku. Aku pun sekali lagi cakap, sabor je la. Tapi yang ni memang aku rase nak bagi penyepak. Kalau mat rempit cam Benetton Club ke, 71 Club ke dan macam2 club ar, boleh tahan ar jugak nak tunjuk lagak ngeri pun sebab memang aku tabik club2 diorang tu. Ini mat rempit budak skolah menengah, stiker moto pun stiker 'Hello Kitty', tapi tunjuk langsi kat aku. Pergh harap aku tak naik moto ayah aku, kalau aku naik moto ayah aku ---> ayah aku guna VIRAGO yerk <--- dah lama aku langsi kat dia balik. Berlagak giler babi, kalau stiker tu lambang tertulis bapak besar BENETTON ok la jugak. Sedap sikit mate memandangnya.. ini sticker bunga2 pink.. ceh, baik takyah langsi kat aku.. Aku pun cakap je.. sabooor je la...

No comments:

Post a Comment