Only God can judge me

I'm universal. Except hip - hop

Skinny jeans & Shirts.
No fluffy dresses.

Let me make this clearly --> I'M NOT A SMOKER!

You can't say that I'm arrogant, you don't even know me at all.
But I'm kinda vicious and I'll never stop.

People, I'm not perfect and so do you. I can be two times more cruel WITH the person who've been previously mean towards me. If you're jealous with what I've achieved, I hope you don't have a nose cause I'll be farting right on it. I've had enough of your ridiculous "blablabla". Try to achieve your own glory, make your own story and make people proud of you. Success is never found. Failure is never fatal. Courage is the only thing.

Tuesday, May 10, 2011

ExAm! ExAM! ExAM!

Seperti yang dikatakan dalam status kawan baik aku, si Fara Ally, memang aku dikenakan perintah berkurung oleh mak aku supaya baca buku. Nasib baik mak aku suruh baca buku lam bilik, boleh la aku curik-curik online facebook kejap, tengok2 youjizz hahahahah (jahanam kan?). Kalau diikutkan kat sekolah gabba-gabba aku ni, exam dah start hari Ahad dah, tapi disebabkan aku ni tak amik subjek Perdagangan, so aku tak free la hari Ahad tu. Aku start exam hari Isnin dengan paper Pendidikan Agama Islam. Pergh punyelah susah. Dah la aku ni lemah bab tawjid ni, kene pulak dengan ayat hafazan. Jawabnye senyum je la time dapat exam paper tu. Nak meniru pun tak boleh sebab sume yang duduk kat tepi, depan, belakang aku ni budak2 low atau bahasa kasarnye bengong/bodoh. So aku pun jawab je lah apa yang termampu. Lepas tu time habis exam Pendidikan Agama Islam tu, ada la minah kepoh lam kelas aku ni ngade-ngade nak gi amik paper Biology (kelas aku sastera). Ek eleh, nak amik Biology, Science pun ko tak lulus, jangan berangan la nak amik Bio. Aku sendiri pening tengok buku teks Bio empunya kawan aku (kawan2 lama aku ramai masuk kelas Science). Then pagi tadi (Selasa), paper Bahasa Melayu.

Walaupun aku dicipta sebagai rakyat Malaysia yang menggunakan Bahasa Melayu sebagai bahasa rasmi negara, tapi soalan yang keluar tadi pergh punye la terlampau 'senang'. Naik meletup otak aku. Aku perah habis-habisan. Sampai kertas jawapan aku putih suci lagi murni. Takde calitan kotoran dan dakwat pen yang terlekat. Agaknya apa la reaksi cikgu B.M aku yerk???? Mesti kene heart attack hahahaha... Dalam keadaan bosan giler vavi tu, aku test la check kertas soalan. Ada beberapa halaman yang kosong so aku pun gunting then start melukis. Haish, aku ni. Melukis je kerja nye kan??? Agaknya, apa la nak jadi dengan aku ni...

   
Pentagram love. Habis dakwat pen hitam aku lukis
dok lukis pentagram ni... <3
























Khas buat BUNNY kesayangan aku
iaitu Umiey Umieyrah.. ILoveYouFuckinDamnSoMuch
Bunny!!!!!


















Gambar ni aku teringat time aku guna henset motorola,
wallpaper kesayangan aku hilang camtu jerk.. ni je lah yang aku ingat
tentang wallpaper tu.. ish3.. sabor je lahh~~~

















Haha yang ni aku nak gelak.. sebab ramai ingat aku curang dengan
Umiey Umieyrah.. sorry la, aku bukan jenis camtu.
Loq Fadzlin (Fajelin) ni adalah best fren aku selamanya
kan Loq???























Lirik lagu daripada band Ska Punk Johor Bahru
iaitu Plague of Happiness - Malam.


















Sorry la korang kalau gambar-gambar ni kurang jelas, sebab aku amik gambar ni curik2 time aku nak balik sekolah tadi. Takut kene rampas henpon, tak pasal-pasal aku tak boleh bergayut ngn bunny kesayangan aku ni. Time aku nak balik tu, aku tunggu la si hero Hindustan ni.. Zaed (muka die memang hensem bai... macam Shah Rukh Khan).. pergh punye la lame kelas die exam. Biase ar, kelas depan katekan, aku ni kelas corot-corot je. Time tunggu si Zaed ni keluar kelas, datanglah si awek Zaed ni, sape tak kenal Syaza. Datang sambil nyanyi-nyanyi lagu ape ntah... buat first time aku dengar, pergh macam vocalist Paramore hahahah... die cakap kat aku nak pinjam gitar aku, sebab nak try main gitar sambil nyanyi. Aku cakap, tak payah ar. Kalau ko betul2 nak nyanyi, jom kite buat band (besar tol cite2 aku). Hehhe tapi suara dia memang best. Tapi tak ar se'best' suara bunny aku, suara bunny aku, aku dengar terus cair pergh.... semalam dia call aku panggil aku 'Beby' dengan suara nuckal die tu.. pergh naik teransang aku dengar.. cair kejap. Lepas tu datanglah cerita bosan sebagai seorang Kimie Capital.. to be continued..


      
esok exam lagi.. wadooohai...
sabooor je lahhh~~~




ILoveYouFuckinDamnSoMuch

UMIEY UMIEYRAH (my bunny)

No comments:

Post a Comment